Revelation
Super Moderator
Както го взимаш, за да го подадеш на delay().
pix3l каза:Не мога да разбера защо е този delay...
Ако на мен ми се налагаше да правя подобно нещо, бих си направил една таблица, където да слагам задачите за строене на сградите. Там имам building_id, start_date, end_date. Когато си взимам сградите от основната таблица, която държи сградите на юзърите, просто проверявам за накакъв флаг, който показва дали сградата е завършена... ако не е, взимам оставащото време от таблицата със задачите и готово.
Правя си един Cron, който да минава и да зачиства през определен интервал, в случай, че има нещо за чистене. Няма delay, няма нищо...
// jsNum е времето което трябва да забави преди reload и е 2 сек. но се натрупва ако рефрешвам ръчно.
var timeoutHandle = window.setTimeout(location.reload.bind(location), jsNum);
$('div#clock').countdown(goldMineTime).on('stop.countdown', timeoutHandle);
Revelation каза:Най-добре да си пусне въпроса в нова тема, че тази стана боза. Ако решиш да търсиш назад какво се е случвало, е много тегаво.
Иначе в новата тема ми отговори за какво забавяне говорим. Каква е разликата?
anonimen каза:Струва ми се, че ще е по-удобно да пуснеш новия въпрос в друга тема и да кажеш откъде идва тази променлива (от сървъра, много ясно, по-скоро скриптът, който я дава)
В противен случай единствено Revelation ще може да ти отговори