SEO

* <head>
* <title>До 60-70 символа</title> - заглавие (най-важната част)
* <meta name="author" content="xxx@xxx.xx" />
* <meta name="owner" content="xxx@xxx.xx" />
* <meta name="area" content="Industry" /> - примерно
* <meta name="rating" content="General" /> - примерно
* <meta name="description" content="Описание на страницата Ви" />
* <meta name="abstract" content="" />
* <meta name="keywords" content="Ключови думи, към 300 символа" />
* <meta name="copyright" content="" />
* <meta http-equiv="audience" content="Professional" /> - примерно
* <meta http-equiv="content-type" content="text/html;charset=windows-1251" />
* <meta name="subject" content="ххх" />
* <meta http-equiv="cache-control" content="no-cache" />
* <meta http-equiv="pragma" content="no-cache" />
* <meta name="revisit-after" content="15 days" /> - през колко време "робота" отново да сканира страницата
* <meta name="robots" content="index, follow" />
* </head>

ПОВЕЧЕ ИНФОРМАЦИЯ ТУК!
 
Мен ако питаш ... по добре ги сложи тези мета тагове в един отделен файл - да кажем мета.пхп и после чрез функцията в пхп - include () ги инклудвай във всеки файл . (на мястото където са си попринцип мета таговете) По този начин мн ще се улесниш . Даже като ги променяш а ти гарантирам ,че е напълно възможно и до това да упреш - редактираш само 1 файл а не да кажем 100 :shock: :D

Айде успехче ;)
 
За по добра оптимизация трябва таговете:

title, description и keywords да са уникални за всяка страница.
Останалите тагове може да ги няма или да се повтарят.
 
Принципно има няколко сорта "СЕО".

Първия вид е самото изграждане на страницата ти.
Втория е популяризирането и събирането на линкове и тн... http://digg.com е сайт в който международните сайтове публикуват за да повишават трафика и СЕО... понеже има значение да имаш повечко линкове кам твоя сайт от други големи и на същата тема примерно...

Но като цяло по важното е да направиш самата страница кадърно...
много хора ще ти кажат да тъпчеш какви ли не неща в head и тн...
НАЙ-ВАЖНОТО НЕЩО ОБАЧЕ Е!

валидирай в http://validator.w3.org/ и най-вече направи outline.


OUTLINE е дървовидно описание на съдържанието на сайта ти.
HTTP://SVEJO.NET има много добър outline макар че не е валидиран
изцяло и изпреварва по разни ключови думи големи бг сайтове
и понякога дори сайтове към които всъщност линква дадена статия...
вярвай ми каквото и да правиш обърни внимание на outline-а и използването на h1,h2,h3...

другото много важно е какъв е URL адреса и title на сайта ;)

поздрави!
 
URL адреса не е на първо място по важност.
Линковете към сайта са на първо място.
Валидацията на последно...

Сайта на гоогле не е валиден и надали се обръща внимание
на валидацията след като те самите не са валидирали сайта си. :)

Бих спорил на темата но само с примери.
Съгласявам се на всичко ако срещу него има някакво тествано
доказателство и най-вече пример.
 
да аз съм съгласен че не е на първо място валидирането но просто добрия outline е част от валидирането така че не е лоша стъпка да се направи на първо място outline. Линковете са на първо място няма съмнение но те вдигат предимно GPR докато доброто прилагане на outline може да доведе до по правилно индексиране и приоритетност на сайта ни за разлика от другите по дадени keywords.... URL е едно от важните неща, защото като цяло Google използва еднаква технология за Related информация и пример за важноста на URL се показва при Google Adsense и Adwords... така че бих казал че метата е на по задно място от самия URL който се образува.

За пример мога да дам http://svejo.net който изпреварва някой от големите сайтове към който той линква поради правилно приложени SEO.... и липсата на такова при повечето бг сайтове.

----

Съвет!

Спазването на HTML стандарта може да не сред най-значимите неща и предимно да се ползва за Визуален Дизайн но човек трябва да осъзнае че
прилагането на дефиниционни списъзи, подредени, неподредени, таблици.... strong, em,..... и други има голям ефект върху самото индексиране на сайта.
Един definition list може да има доста по-положителен ефект от традиционна таблица.

----

Поздрави!
 
Съгласен съм но само "по-принцип" .
Дай линк към гоогле резултат.
Да видя думите по-които се търси и позицията в гоогле.

Статистиките на туриста са отворени.
Всичките.

http://www.tyxo.bg/?3075
http://web-tourist.net/new/seo_test_beta.php
http://web-tourist.net/newwebagent/googleagent.php
http://web-tourist.net/newwebagent/webtourist/webagent.php?ipsort=1

сам разбираш, че не може туриста да разчита на url -адреса. :)

Искам да видя твоя статистика или поне няколко резултата
за да разбера, че съдиш по собствен опит .
Може позицията ти в гоогле да се дължи на други фактори
а не на тези които си описал.
Може да им придаваш прекалено голяма тежест.
Затова искам да видя резултат от гоогле и да преценя до каква степен
тези стъпки са допринесли за тази позиция .

Не казвам, че не си прав а просто искам да видя.
Аз не чета литература на тема
"Сега ще ви напиша как работи Гоогле".
Такава книга е меко казано утопична.
Вярвам само на очите си.
 
айнщайн цитати
и повечето от заглавията на новините.... в 90% от случайте svejo.net се нареждат след източника на информацията .... за съжаление неможах да намеря думата по която беше изкочило на първо място предполагам че резултатите са се и променили но все пак... това е доказателство че доброто приложено SEO в http://svejo.net води до резултати изпреварващи други по-големи сайтове цитиращи оригиналния източник.
 
Значи като цяло сайта е ОК.
Има уникални заглавия и даже гледам и уникални мета тагове.
Не съм съгласен с keywords
Код:
content=" „Ако , не , можете , да , обясните , нещо , на , едно , дете , на "
но това не е проблем.





Ето ти една тема която е много добър пример:

http://web-tourist.net/forum/viewtopic.php?t=4405&highlight=%F1%EC%E5%F8%ED%E8+%E4%F3%EC%E8

това са думи с които в едно или друго време са били на първо място
(или първа страница) при търсене в гоогле и са водили в туриста.

Ще забележиш, че сайта вече не отговаря на тези думи и най вероятно няма да отговаря никога повече.

ЩЕ ти кажа какво с е случило с "айнщайн цитати" .
Пуснал си новината/темата и тя е излязла в индекса (примерно).
Бота я е видял там и я е взел на сериозно.
И в тази комбинация от тези две думи ти най добре се индексираш и
твоята статия е най нова и актуална (според гоогле).
Има двете думи в title и meta tag-a .
Може в другите сайтове да липсва тази комбинация (и точно в този ред).
Почва да я дава в резултатите но ще дойде момент, когато бота няма
да я намери в индекса ти и ще видиш, че на тези думи ще отговаряш на 120 страница в резултата.
Дал съм ти примери много с горния линк.

Отвори кода на индекса ти и започни да проверяваш всяка една от посочените от теб думи в
Код:
<meta name="description" content=" нашето общество за качествени интернет страници " />
		<meta name="keywords" content=" новини, svejo, свежо, novini, българия новини, social network, общество, интернет новини, новини българия, novini bg, interesno, забавления, софия, новини софия " />


на коя от тях отговаряш в първата страница на гоогле.
или поне на втората страница.

Имаш ли думи които се опитваш да наложиш и с които гоогле да те свързва.

В момента изпреварваш някой големи сайтове за някой
(много малка част) от търсенията .
Но те бързо ще те изместят и от тези позиции.


Един голям сайт за новини може да докара от 8 хиляди до 20 хиляди
влизания от гоогле.

В google webmaster tools влизаш в
statistics -> Page analysis
и ще видиш 2 колконки.

In your site's content
и
In external links to your site

еднакви думи ли има в тях или се разминават доста?
 
:) технологията за ключовите думи е особенна и ДА има кофти сформирано понякога но не мисля че това е проблем за сега.

Благодаря много за анализа и препоръките!
Искренно го оценявам!
 
yavori каза:
:) технологията за ключовите думи е особенна и ДА има кофти сформирано понякога но не мисля че това е проблем за сега.

Благодаря много за анализа и препоръките!
Искренно го оценявам!

Честно да си призная не мога да се закълна в това, че съм прав .
Просто преценявам спрямо това което съм изпитал.

Всяко място в гоогле дори и временно си е успех и то не малък.
Всичко е ОК и смятам, че ти трябва малко време и повече линкове.
 
имаш право но според опита ми върху http://rubycorner.net показва, че
това с webmaster tools-а няма как да са много близки имам предвид
там няма динамично създаване на МЕТА и пак in your site content имаме 100 различни фрази.... според мен е неизбежно :( знам ли.... но имаш право
 
yavori каза:
имаш право но според опита ми върху http://rubycorner.net показва, че
това с webmaster tools-а няма как да са много близки имам предвид
там няма динамично създаване на МЕТА и пак in your site content имаме 100 различни фрази.... според мен е неизбежно :( знам ли.... но имаш право

При туриста двете колонки са пълни (100) и се доближават на 60% -70%.

Всички думи които ни интересуват (около 30 ) са и от двете страни.

Това не знам колко показателно но все пак тези които
се повтарят са най-силните ни думи при търсене.
Те обикновено отговарят на първа страница от гоогле
при търсене само на думата.

Примерно:
уроци
php
mysql
css
програмиране
mirc
phpbb
.....

и още 20 такива.

това са думи на които сайта отговаря при търсене само на една дума в гоогле.

А при търсене на комбинация от 1 такава дума и някакви други
има голяма вероятност пак да сме на първи места.


Тези 30 думи държат постоянно някакво място (макар и колебливо)
и не изчезват с времето при търсене.
 

Горе