Това е доста пипкава тема. Защитата на гейм сървъри е доста трудна => доста скъпа. Един от проблемите е че гейм сървърите имат нужда от малко латенси за да работят (от това идва и втория проблем, но за него след малко), а провайдерите искат да редиректнеш трафика си през тяхната инфраструктура. По този начин латенсито се увеличава и в сървъра става мазало... Втория проблем пак идва от това че сървърите изискват малко латенси, за това повечето използват User Datagram Protocol (или UDP) за обмен на данни.
Сега ще кажеш: "Че какво от това?"
Ами проблема е че пакетите в този протокол първо че нямат верификация (нещо от сорта на 3 way handshake при TCP) и второ могат да бъдат доста по-големи от тези на TCP.
Верификацията... (Може да прочетеш това: http://www.inetdaemon.com/tutorials/internet/tcp/3-way_handshake.shtml ) UDP не потвърждава връзката и това прави филтрирането на пакетите много трудно, дори невъзможно. Повечето провайдъри просто ограничават канала - пускат да минава само 100 Mbps примерно и всичко останало се орязва, независимо дали това са легитимни потребители или зомби машини.
С две думи защитата на гейм сървъри(Поне тези които работят на UDP) си е загубена кауза при малко по-сложна(голяма) атака.
Та както казах ако кажеш по-точно какво искаш да пазиш и каква е атаката, която получаваш, мога да проверя и да ти кажа дали ще стане работата
А ако мислиш че сам можеш да се справиш с това, без никакви ресурси, по-добре не се и опитвай
Пак казвам говоря на изуст, защото нямам никакво инфо за атаката.