Упражнения и режим на хранене

Спам форум
User avatar
t0shk0
Турист
Турист
Posts: 539
Joined: Mon Jun 07, 2010 12:15 pm

Упражнения и режим на хранене

Post by t0shk0 » Wed Sep 19, 2012 7:06 pm

От толкова стоене пред компа и безразборно хранене на поразия на всичко до което се докопам през последните 10 месеца пуснах коремче :( Твърдо съм решил да поправя грешката си... Та на темата, от 30 дни тренирам по програма, която сам си направих и донякъде има ефект. Всеки ден по различно време правя по 10 серии от по 20 коремни преси. Купих си и лежанка, на която правя коремните преси под наклон от около 25 градуса. Не ям никакви сладки работи, нищо. Стремя се да избягвам всякакви мазняни храни и тестени изделия. Ям по малко пълнозърнест хляб и всеки ден закусвам с чаша мляко(1% масленост) с едно 3в1. Та въпросът ми е правя ли нещо грешно или ако може нещо от това което правя да се подобри, за да има по голям ефект.

Също така забравих да кажа, че започнах да ям често около 5, 6 пъти на ден но по малко.

User avatar
devent
Web-tourist
Web-tourist
Posts: 2542
Joined: Wed Sep 06, 2006 10:21 pm
Answers: 399

Post by devent » Wed Sep 19, 2012 8:17 pm

На всеки организъм, диетите действат по различен начин, затова не мисля, че може да се каже конкретно "прави това и това и ще отслабнеш". Ще ти дам основни няколко съвета като човек, които е свалял веднъж килограми(от 78 на 67):

№1: Не преяждай. Ама никога.
№2: Ако си гладен, не се тъпчи, ами засити глада с едно кисело мляко, например.
№3: Пии вода, много вода.
№4: Намали тестените изделия.
№5: Без газирано.
№6: Избягвай да ядеш преди да си лягаш, чувал съм, че най-много 4 часа преди сън се яде, но аз това не го мога, не мога да спя гладен :D
№7: Без пържено.
№8: Ти хубаво правиш коремни преси, само че така тренираш мускулите под мазнината и реално ефекта не е в посока сваляне на килограми.
№9: КАРДИО -> печелившата карта :)

Като цяло не се лишавай от храна, а по-скоро мисли какво да ядеш. И не се старай да свалиш килограмите, защото после ще се отпуснеш и пак ще ги качиш. Не бързай да сваляш, ами нека става постепенно, но сигурно. Не да свалиш 5 кг. и след 5 дена пак да ги качиш.
Правилната формула е да изхразходваш повече калории, от колкото си натрупал -> тогава сваляш. Можеш да тичаш в парка, да скачаш на въже, да въртиш колело, някакво кардио прави.
Има супер много писано, всякакви диети, не откриваме топлата вода, но моят съвет е да си промениш начина на хранене и на живот.

User avatar
K0ceTo
Гуру
Гуру
Posts: 2509
Joined: Thu Mar 29, 2007 4:24 pm
Answers: 18
Location: Варна

Post by K0ceTo » Wed Sep 19, 2012 8:39 pm

Аз свалям коремчето зимата, като се захлади сменям бирата с ром и коремчето изчезва :D

User avatar
critrate
Потребител
Потребител
Posts: 640
Joined: Mon Jun 18, 2012 6:21 pm
Answers: 23

Post by critrate » Wed Sep 19, 2012 9:00 pm

миналото лято без никакъв режим направих 6 плочки , като се има впредвид,че попринцип съм си слаб и мога да ям по прекалено много и не ми се лепи даже съм свалил 2 кг :D правих си у нас само лицеви и коремни всяка сутрин.

Успех

User avatar
vinsbg
Гуру
Гуру
Posts: 2604
Joined: Wed Jan 28, 2009 12:21 pm
Answers: 51
Location: София
Contact:

Post by vinsbg » Thu Sep 20, 2012 5:06 am

critrate wrote:миналото лято без никакъв режим направих 6 плочки , като се има впредвид,че попринцип съм си слаб и мога да ям по прекалено много и не ми се лепи даже съм свалил 2 кг :D правих си у нас само лицеви и коремни всяка сутрин.

Успех
При теб е различно, защото ти го нямаш коремчето, а и както каза си по-слаб по принцип. По-лесно се оформяш :)
t0shk0 wrote:...
Формулата е както каза колегата по -горе, не да не ядеш, а да ядеш по малко и правилно. Кардио тренировките са задължителни.
Без пържено, газирано, мазно и сладко. Никакво ядене след 20 часа вечер или ~4 часа преди лягане. Ако чак толкова си гладен и не можеш да заспиш хапни някакъв плод или зеленчук. Пилешко, зеленчуци, плодове ...хляба го ограничи максимално(или го спри) ... ще видиш, че може да се храниш и без хляб :)

П.п.
Наскоро даже някакви учени доказаха, че всъщност коремчето не е от бирата, а най-вече от мезето, което върви с нея :D :D

User avatar
deam0n
Web-tourist
Web-tourist
Posts: 3025
Joined: Sat Oct 01, 2005 4:33 pm
Answers: 204
Location: Шопландия
Contact:

Post by deam0n » Thu Sep 20, 2012 6:23 am

И много бягане ;]

User avatar
critrate
Потребител
Потребител
Posts: 640
Joined: Mon Jun 18, 2012 6:21 pm
Answers: 23

Post by critrate » Thu Sep 20, 2012 8:08 am

deam0n wrote:И много бягане ;]
да,забравих да кажа,че над нас има една поляна и не точно всеки ден,но през ден тичам по 2-3 кг крос.не мога да кажа точно километри :D. Всеки път е различно,но много помага.

User avatar
vinsbg
Гуру
Гуру
Posts: 2604
Joined: Wed Jan 28, 2009 12:21 pm
Answers: 51
Location: София
Contact:

Post by vinsbg » Thu Sep 20, 2012 8:17 am

critrate wrote:
deam0n wrote:И много бягане ;]
да,забравих да кажа,че над нас има една поляна и не точно всеки ден,но през ден тичам по 2-3 кг крос.не мога да кажа точно километри :D. Всеки път е различно,но много помага.
офф//

2-3 кг крос ? :D :D

User avatar
critrate
Потребител
Потребител
Posts: 640
Joined: Mon Jun 18, 2012 6:21 pm
Answers: 23

Post by critrate » Thu Sep 20, 2012 8:39 am

*км / обърках буквите :D

User avatar
adrian
Шаман
Шаман
Posts: 3227
Joined: Sat May 27, 2006 7:28 pm
Answers: 370
Location: София

Post by adrian » Thu Sep 20, 2012 11:08 am

Можеш да погледнеш хранителните режими в bb-team за отслабване.
http://www.bb-team.org/hranene/hranitelni-rezhimi

Post Reply