Въпрос относно протеин

Спам форум
SveXteZ
Гуру
Гуру
Posts: 2426
Joined: Thu Jul 24, 2008 12:42 pm
Answers: 68

Post by SveXteZ » Mon Nov 19, 2012 9:10 pm

Не съм сигурен че протеина може да се синтезира по химичен път така че е малко п***о дали е химия или не ...
Но протеина, който се продава като хранителни добавки е просто добавка към храната, т.е. трябва да имаш добро хранене на което му липсва само малко протеин, ако нямаш такова не си хаби парите !
Писал си че хапваш много, но това е доста общо понятие ...
Запознат ли си кои храни са богати на въглехидрати ?
Препоръчвам ти да четеш в BB Team
- там има страхотни статии и форума е много богат откъм информация и хора готови да ти помогнат :?:
А за тренировките силно ти препоръчвам да започнеш - най-малкото ти доставят тонус и се чувстваш по-добре като знаеш че правиш нещо с тялото си ...

Nazi_93
Потребител
Потребител
Posts: 907
Joined: Thu Feb 24, 2011 7:54 pm
Answers: 50

Post by Nazi_93 » Tue Nov 20, 2012 8:09 am

1- Можеш да посетиш някой специалист диетолог, който ще ти каже за твоя организъм каква храна да ядеш, за да качиш килограми (обаче храната сигурно ще ти излиза по 500-600 лева на месец)
2- Отиваш във фитнеса и започваш да блъскаш доста често (3-5 пъти седмично)
3- Лягаш си рано, за да се наспиваш
4- В домашни условия можеш да правиш коремни преси/лицеви опори и т.н.
Предимството при нас слабите хора е че правим много добър релеф.
5- Като ходиш на фитнес, правиш тренировки и т.н. качваш килограми (да вярно, че се качва изключително бавно, но това е положението...)
6- Спираш всякакви цигари и алкохол.
7(не съм сигурен за това) На културистите им забраняват да пушат, да пият и да правят меренге (особено последното...)
Аз лично за 6 месеца качих около 4-5 к/г и си направих релеф.
8 (най-важното) Изисква се много търпение и постоянство!
Успех от мен и не ти трябват разни химии и други добавки, от които ще си съсипеш черния дроб и бъбреците и накрая като спреш да тренираш ще "увиснеш" като някоя баба :)

User avatar
gLaVoReZa
Много Редовен
Много Редовен
Posts: 1704
Joined: Wed May 10, 2006 3:37 pm
Answers: 72
Location: гр. София

Re: Въпрос относно протеин

Post by gLaVoReZa » Tue Nov 20, 2012 11:16 am

montana wrote:[..] 1. Ако пия протеин , но не тренирам често във фитнес, ще кача ли килограми? [..]
Това е единственият начин да качиш килограми. Трябва да отидеш във фитнеса, да се разцепиш и след това 5 дни само да лежиш и да плюскаш като прасе.

Да тренираш всеки ден е ОГРОМНА грешка. Всеки ден може би трябва да тренират хората, които са си дебели по принцип. Обаче слаб човек, който иска да направи мускули, трябва задължително да тренира рядко.

Когато вдигаш много тежко, мускулните ти влакна се разкъсват и след това трябва да почиваш дълго време за да ги възстановиш. Ако тренираш всеки ден, само ще се мъчиш като грешен дявол и няма да качиш абсолютно нищо, защото мускулите ти просто няма да имат време да се възстановяват и да растат.

Ако искаш да натрупаш мускули и да станеш едър, трябва да правиш следното. Взимаш си карта за някой фитнес, караш инструктора да ти направи някаква програма с упражнения за развиване на всички основни мускулни групи, като трябва да правиш упражненията правилно - с изпънат гръб и т.н., инструкторът ще ти обясни. Тренировката ти трябва да трае около 2 часа и трябва да вдигаш възможно най-тежко, с колкото може повече повторения. Трябва така да се разцепиш, че като си тръгваш от фитнеса, колената ти да се огъват като кашкавали... Разбира се преди тренировката задължително трябва да си загрял много добре, защото иначе може да си направиш някоя травма.

След като си тренирал, на следващия ден трябва да имаш мускулна треска. Колкото е по-силна, толкова по-добре. Докато имаш мускулна треска, трябва да се тъпчеш като прасе с картофи, яйца, ориз, и месо, като задължително трябва да избягваш физически натоварвания през този период. Тук идва ред и на една чудодейна съставка - сухо мляко за бебета. Може да изглежда малко смешно, но не се шегувам, от това мляко се правят много мускули за кратко време и най-хубавото е, че са истински, докато от стероидите например не правиш мускули, а се надуваш с вода, която после изчезва толкова бързо, колкото се е появила. От сухото мляко си разтваряш по 10-15 лъжици в топла, но не вряла вода и го изпиваш. Така по два пъти на ден, като вторият е хубаво да е преди лягане.

Послушай ме, тези неща ги знам от много наблюдения и личен опит. Пил съм и стероиди и протеини и всичко.

User avatar
Battleman
Нов
Нов
Posts: 195
Joined: Wed Mar 28, 2012 11:02 am
Answers: 15

Post by Battleman » Tue Nov 20, 2012 11:41 am

Тренировки, правилно хранене, СЪН!

User avatar
deam0n
Web-tourist
Web-tourist
Posts: 3024
Joined: Sat Oct 01, 2005 4:33 pm
Answers: 204
Location: Шопландия
Contact:

Post by deam0n » Tue Nov 20, 2012 12:34 pm

Battleman wrote:Тренировки, правилно хранене, СЪН!
Правилен режим на съня : )

User avatar
Battleman
Нов
Нов
Posts: 195
Joined: Wed Mar 28, 2012 11:02 am
Answers: 15

Post by Battleman » Tue Nov 20, 2012 12:43 pm

Абе важното е да можеш да заспиш като цепеница ( т.е. дълбок сън 30-45 мин. след заспиването ), тъй като тогава се активира хормонът на растежа.

cornflakes
Нов
Нов
Posts: 1
Joined: Wed Oct 26, 2016 8:25 am

Post by cornflakes » Wed Oct 26, 2016 8:44 am

Най-безобидната форма на протеин е тази http://4plusnutrition.bg/proteini/protein-25 , а също и протеиновите десерти на марката. Хем вкусно, хем лесно за употреба ако си в движение, хем няма да се притесняваш излишно. Можеш да избереш и друга марка, разбира се. Давам тази, защото я ползвам от около година. Успех.

Post Reply