Да си призная — не прочетох всички мнения до тук, но ще си кажа мнението.
Първо трябва да си наясно, че читав ДИЗЕЛ е доста по-скъп от бензинова кола. Ако можеш да отделиш повече пари за дизел, взимай дизел, но ако не не рискувай. Една турбина, която често е на свършване(при по-евтините дизели), е близо 1000лв.…
Точно тʼва Ауди не ми вдъхва много надежда. Първо е с алуминиеви носачи, които се чупят много по-лесно от стоманените, мисля че след 98ʼ са вече със стоманени. Също така трябва да си наясно, че дизел на 210хил. километра, втора ръка, много рядко се намира, често са на над 300хил.км, освен ако не го взимаш от първи собственик. Така че, почти е сигурно, че е връщан километража с поне едно 1000хил. км.
За Алфата. Човек, не се набутвай... Моля те... Че вървят, вървят, ама тʼва не е кола. Все пак ако можеш да се примириш с честите ремонти и скъпите части, взимай я.
Пак се връщам за дизел или бензин...
Също така имай предвид, че дизела е по-скъп за поддръжка от бензина, но за сметка на това е по-икономичен и няма да ти трябва газово и разни други глупости.
Аз когато взимах 3-ката, ако можех да отделя повече пари щях да си взема дизел, но уви нямаше как. За тʼва избрах и малкия бензинов, най-вече заради разхода и това, че не искам газ и не на последно място, защото беше на РЕАЛНИ километри. И съм си доволен. Никога не съм търсил вървеж, но за сметка на това ми дава 6 разход сега зимата.
Аз като фен на VAG, по-точно VW, те насочвам да се насочиш на там.
Някой по-горе спомена, Голф 4 1.6 бензин. Това наистина е добър вариант, ако не можеш да си позволиш дизелов такъв...
…Колегата каза, че искал TDI. Колега, моето мнение, че за 3500(май толкова даваш) читав дизел не можеш да намериш. Пак казвам, това е мое мнение. Аз много съм обикалял и долу горе знам как е. А, дизела е по-скъп... То не са турбини, то не е ГНП и разни други.
Ето виж кʼви са цените на ГНП-тата при Audi, например:
http://emk-33.com/shop/index.php?cPath=60_448_6910_7519&osCsid=550803ab0ac4c9207a729b6afe3fac72
Спор няма, и аз харесвам дизела, ама още не мога да си го позволя. Ако можеш колега, да отделиш още пари, не се колебай и търси дизел.
Според мен е добре да се насочиш към бензин.
Някой каза, че няма евтини коли за поддръжка. Глупости. На мен ремъците и ролките са ми 130лв с ремонта, а на Passat B5, да кажем, са 600-700лв.. Има разлика, нали?
И сега... За колите, които си показал...
http://www.cars.bg/u924634 - Въобще не си го помисляй. Тоя Голф не е на 170 000 хил. км... На много повече е....
http://www.cars.bg/u814890 -Странно защо снимките са така едни никакви. Няма снимки на мотора.
http://www.cars.bg/u915005 -Това добре, стига да е читаво. Върви прилично, разход 4.5 нафта. Сравнително евтина поддръжка.... Но... пак стигаме до там. Турбина 1000лв. ,ГНП-500лв — не, че се развалят всеки ден, ама трябва да го знаеш. Ако е читав добре. Човека пише-реални километри. Реални ама друг път. Тоя Голф е на поне още 100хил отгоре.
Иначе по-голяма е вероятността за 3500 да намериш читав дизел Голф 3. И, знай, че ако го избереш няма да съжаляваш... Доста читави са тройките.
Аз карам 3-ка, бензин, 1.4 от по-новите мАтори обаче, дето са пълна инжекция. По-горе казах. Разход 6 зимата и с 5 човек.а Върви си прилично. Евтина поддръжка. Много хора казват, че гори масло, но при мен го няма тʼва, вече от година и нещо я имам. Да не говорим, че е куче...
Ако можеш да дадеш 3500 за 3-ка(много хора ще ти кажат, че си луд, ама не ги слушай), взимай 3-ка 1.9TDI и си свиркай.
И пак ти казвам. Ако можеш да отделяш повече пари за поддръжка, имаш повече пари да я купиш, не се колебай и взимай дизел. Но, ако не можеш да отделяш хубави пари за поддръжка(по качествените части са по-скъпи), нямаш повече пари да я купиш, търси бензин.
И все пак ги оглеждай добре. Щото това, че е бензин, не означава, че и няма нищо.
А това, че си се насочил към VAG е много добър избор и знай, че няма да съжаляваш
.
Ако искаш да обсъдим още нещо, само кажи!