Купуването на реклами от малки блогъри е най-ефективно

Правила на форума
Моля, маркирайте отговора на потребитeля, който най-много ви е помогнал за решаването на проблема/въпроса Ви!
Повече за системата за оценяване може да прочетете тук: viewtopic.php?f=28&t=130265
Аватар

Topic author
Cenov
Уеб-турист
Уеб-турист
Reactions: 6
Мнения: 848
Регистриран на: Вто Яну 02, 2007 3:21 pm
15
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Купуването на реклами от малки блогъри е най-ефективно

Мнение от Cenov »

eMarketer: Купуването на реклами от малки блогъри е най-ефективно
Анализаторите от eMarketer формулираха това, което мнозина отдавна предполагат: от гледна точка на възвръщаемостта на инвестициите за брандовете е по-добре да купуват реклами от блогъри с малка аудитория - нано- и микроинфлуенсъри. Защо? Просто: потребителите ги възприемат като "хора като мен", а не като знаменитости от планината Олимп. Следователно доверието в това, което рекламират тези блогъри, е много по-високо. Освен това са и много по-евтини от известните личности.
Самата тенденция за работа с микроинфлуенсъри не е нова, но активно се разраства: според Linqia през пролетта 90% от американските маркетолози са заявили, че биха искали да работят с инфлуенсъри, които имат 5000-100 000 абонати.
Наблюдава ли се това на българският пазар като тенденция?

https://www.emarketer.com/content/mirco ... RWOC-LwjS0
Публикувай отговор