SMPP

C++ JAVA
Post Reply
User avatar
dakata__92
Web-tourist
Web-tourist
Posts: 3260
Joined: Tue Aug 02, 2011 7:24 pm
Answers: 126

SMPP

Post by dakata__92 » Wed Nov 13, 2019 9:04 am

Здравейте колеги! Някой от Вас работил ли е със SMPP? Ако да, то получавали ли сте статус 0x38? Никъде не откривам какво означава този статус.

mapka7a
Турист
Турист
Posts: 244
Joined: Mon Sep 05, 2011 9:21 am
Answers: 20
Location: Sofia
Contact:

Post by mapka7a » Wed Nov 13, 2019 3:29 pm

дата-та която пращаш ок ли е ?
грешката беше unexpected data value или нещо такова...
Дължината да не е по-голяма от колкото трябва или пък да подаваш някакви символи ?

User avatar
dakata__92
Web-tourist
Web-tourist
Posts: 3260
Joined: Tue Aug 02, 2011 7:24 pm
Answers: 126

Post by dakata__92 » Sat Nov 16, 2019 6:27 am

mapka7a wrote:дата-та която пращаш ок ли е ?
грешката беше unexpected data value или нещо такова...
Дължината да не е по-голяма от колкото трябва или пък да подаваш някакви символи ?
Дължината на стринга е предварително обработена да е в границите. Датата е наред. Просто този статус 38 не знам какво означава. Няма го по документациите, нямам си и идея какъв е.

mapka7a
Турист
Турист
Posts: 244
Joined: Mon Sep 05, 2011 9:21 am
Answers: 20
Location: Sofia
Contact:

Post by mapka7a » Sat Nov 16, 2019 11:37 am

dakata__92 wrote:
mapka7a wrote:дата-та която пращаш ок ли е ?
грешката беше unexpected data value или нещо такова...
Дължината да не е по-голяма от колкото трябва или пък да подаваш някакви символи ?
Дължината на стринга е предварително обработена да е в границите. Датата е наред. Просто този статус 38 не знам какво означава. Няма го по документациите, нямам си и идея какъв е.
Ще пуснеш ли стринга, който се пробваш да изпратиш?

User avatar
muti
Турист
Турист
Posts: 238
Joined: Thu Nov 14, 2019 7:03 am
Answers: 1

Post by muti » Sat Nov 16, 2019 12:24 pm

0x38 56 DIGIT EIGHT 8 56

User avatar
dakata__92
Web-tourist
Web-tourist
Posts: 3260
Joined: Tue Aug 02, 2011 7:24 pm
Answers: 126

Post by dakata__92 » Sun Nov 17, 2019 11:42 pm

Стринга е различен. Просто не знея какво значи 0x38 грешка.

User avatar
muti
Турист
Турист
Posts: 238
Joined: Thu Nov 14, 2019 7:03 am
Answers: 1

Post by muti » Mon Nov 18, 2019 6:29 am

The function of the two interface register sets is identical except for the Basic test mode.
They can be used the way one set of registers is used for data transfer to the Message RAM
while the other set of registers is used for the data transfer from the Message RAM, allowing
both processes to be interrupted by each other. Each set of Interface Registers consists of Message Buffer Registers controlled by their own
Command Registers. The Command Mask Register specifies the direction of the data
transfer and which parts of a Message Object will be transferred. The Command Request
Register is used to select a Message Object in the Message RAM as target or source for the
transfer and to start the action specified in the Command Mask Register.




IF1 message interface register set

Address IF1 Register Set
CAN Base + 0x38 IF1 Message Control



public class Gsm0338 {

// HashMap's used for encoding and decoding
protected static HashMap<Character, Byte> defaultEncodeMap = new HashMap();
protected static HashMap<Character, Byte> extEncodeMap = new HashMap();

private static final byte ESC_CHARACTER = 27;

// Data to populate the hashmaps with
private static final Object[][] gsmCharacters = {
{ '@', new Byte((byte) 0x00) },
{ '&#163;', new Byte((byte) 0x01) },
{ '$', new Byte((byte) 0x02) },
{ '&#165;', new Byte((byte) 0x03) },
{ '&#232;', new Byte((byte) 0x04) },
{ '&#233;', new Byte((byte) 0x05) },
{ '&#249;', new Byte((byte) 0x06) },
{ '&#236;', new Byte((byte) 0x07) },
{ '&#242;', new Byte((byte) 0x08) },
{ '&#199;', new Byte((byte) 0x09) },
{ '\n', new Byte((byte) 0x0a) },
{ '&#216;', new Byte((byte) 0x0b) },
{ '&#248;', new Byte((byte) 0x0c) },
{ '\r', new Byte((byte) 0x0d) },
{ '&#197;', new Byte((byte) 0x0e) },
{ '&#229;', new Byte((byte) 0x0f) },
{ '\u0394', new Byte((byte) 0x10) },
{ '_', new Byte((byte) 0x11) },
{ '\u03A6', new Byte((byte) 0x12) },
{ '\u0393', new Byte((byte) 0x13) },
{ '\u039B', new Byte((byte) 0x14) },
{ '\u03A9', new Byte((byte) 0x15) },
{ '\u03A0', new Byte((byte) 0x16) },
{ '\u03A8', new Byte((byte) 0x17) },
{ '\u03A3', new Byte((byte) 0x18) },
{ '\u0398', new Byte((byte) 0x19) },
{ '\u039E', new Byte((byte) 0x1a) },
{ '\u001B', new Byte((byte) 0x1b) }, // 27 is Escape character
{ '&#198;', new Byte((byte) 0x1c) },
{ '&#230;', new Byte((byte) 0x1d) },
{ '&#223;', new Byte((byte) 0x1e) },
{ '&#201;', new Byte((byte) 0x1f) },
{ '\u0020', new Byte((byte) 0x20) },
{ '!', new Byte((byte) 0x21) },
{ '\"', new Byte((byte) 0x22) },
{ '#', new Byte((byte) 0x23) },
{ '¤', new Byte((byte) 0x24) },
{ '%', new Byte((byte) 0x25) },
{ '&', new Byte((byte) 0x26) },
{ '\'', new Byte((byte) 0x27) },
{ '(', new Byte((byte) 0x28) },
{ ')', new Byte((byte) 0x29) },
{ '*', new Byte((byte) 0x2a) },
{ '+', new Byte((byte) 0x2b) },
{ ',', new Byte((byte) 0x2c) },
{ '-', new Byte((byte) 0x2d) },
{ '.', new Byte((byte) 0x2e) },
{ '/', new Byte((byte) 0x2f) },
{ '0', new Byte((byte) 0x30) },
{ '1', new Byte((byte) 0x31) },
{ '2', new Byte((byte) 0x32) },
{ '3', new Byte((byte) 0x33) },
{ '4', new Byte((byte) 0x34) },
{ '5', new Byte((byte) 0x35) },
{ '6', new Byte((byte) 0x36) },
{ '7', new Byte((byte) 0x37) },
{ '8', new Byte((byte) 0x38) },

Post Reply