Извикване на флаш

crazy_dog

Registered
Въпроса ми е като вече имам готов index и искам да извикам други флаш части които не са в index-са , а примерно в някоя друга папка! Благодаря предварително
 
crazy_dog каза:
Въпроса ми е като вече имам готов index и искам да извикам други флаш части които не са в index-са , а примерно в някоя друга папка! Благодаря предварително
Код:
<object type="application/x-shockwave-flash" data="ПЪТ ДО ФЛАШ.swf" style="height: ХХХpx;  width: ХХХpx;">
         <param name="movie" value="ПЪТ ДО ФЛАШ.swf">
</object>
Така :) ?
 
Ааа :)
Използвай UI Component - Loader. Това е най-лесният начин :)
Ако не знаеш къде да го намериш или как да го използваш ще ти обясня :)
 
не hishnika, целта ми е да олекотя index като зареждам елементи от различни .swf файлове. Така нетъпчеш всичко в един .swf файл, като така спестяваш време за зареждане, а и самата структора е по лесна (поне за мен). :?:
B13_Savage ще ти бъда благодарен ако дадеш малко обяснение или един пример пак ще свърши работа. Благодаря!
 
добре, това го разбрах. Ама какъв AS да изпозлвам примерно имам бутон и като се натисне да извиква даденият флаш. А друг бутон да извиква друг флаш. :shock:
 
Лесно е :)
Направи си бутон (moovie clip) с име a_mc например.
Кръсти лоадер-а loader например.
На фрейм едно слагаш следния скрипт :
Код:
a_mc.onPress = function () {
loader.load(ПътДоФлаша.swf)
}
Да не забравиш от параметрите на лоудъра да зададеш false на autoLoad :)
Стана лИ ?
 
B13_Savage каза:
Лесно е :)
Направи си бутон (moovie clip) с име a_mc например.
Кръсти лоадер-а loader например.
На фрейм едно слагаш следния скрипт :
Код:
a_mc.onPress = function () {
loader.load(ПътДоФлаша.swf)
}
Да не забравиш от параметрите на лоудъра да зададеш false на autoLoad :)
Стана лИ ?
мерси, ще го пробвам и ще ти кажа дали става! :)
 

Back
Горе