Импорт на съдържание от Cloudcart към Woocommerce (WordPress)

Blinky

Administrator
Екип
Здравейте хора. Тук ще пиша, тъй като в момента правя проучване как се импортва цялостно съдържание (продукти, категории, вариации и страници) от SaaS услугата Cloudcart към магазин с Woocommerce, базиран на WordPress.

Чета из нета, че в някои случаи е нужно съдействието на екипа на Cloudcart. Но доста и се оправят без тях с импорта на CSV (comma-separated values) файл. Ще се радвам да пълните темата с каквато и информация имате. :)
 
Не съм запознат дали може да се експортне инфото от шиткарт.
Ако може заедно с поръчките и потребители не виждам проблем да се налее с горе посочения плъгин.

Отнема малко време да се разбере как работи но може да импортира абсолютно всичко.


Ако няма експорт може да се направи скрапер дали на фрона или админа е без значение.
 
Скрейпване, а онова от админа не знам какъв експорт може да се направи от там. Не съм имал отдавна досег със клоудкарт и подобни гомнарийки. Но като цяло или да се изтиска душата им за експортен файл който УЖ ще предоставите на някой сайт за продажби като Емаг.бг или пазарувай.ком и т.н.

Макар че например последно като исках от едните така и не ми дадоха. Макар че после собственика се отказа да се мести от дадената платформа "щот мО било лесно". и те така си остана. Иначе ги молих цяла година и от мое и от негово име, не та не... Постоянно го заиграваха с некви отстъпки, не знам си какво глупости на търкалетаи той им се вързваше. А накрая аз като ударих чертата за сметката му излезна сигурно 3х за един хостинг да си беше взел за година евтин, ама тва е друга бира.
 
//offtopic
Аз бих съветвал, много, много да не се ползват SaaS услугите, че тръгне ли да тече... тече... тече... яко.
 
//offtopic
Аз бих съветвал, много, много да не се ползват SaaS услугите, че тръгне ли да тече... тече... тече... яко.
Използват се най-вече заради бързото скачане в е-комерса, което в последствие не излиза никак изгодно, освен, ако не си много голям и някакви такси не биха те съборили. Къстамизациите се случват трудно, да кажа, че на места са повече от невъзможни. SaaS-ът си има своите предимства, които са, според мен, незначителни, на фона на другото, което водят като негативи. Сещам се за две основни - бърз сетъп на магазин (може би най-бързия) и по-малко технически умения за развиване на магазина. За сега остава идеална и може би единствената опция, ако искаш да почнеш веднага и да си само ти, без допълнителни девелопърски умения. Обаче идва с адски много минуси, като основните са - ограничение в свободата да "разпъвате" системата, както и зависимост - както викат хората - тук не притежаваш магазин, а си наел такъв, което сами се сещате каква бизнес стойност носи при евентуална продажба. Къстам изпълненията граничат по цена на тези при къстам системите, което е нормално. Нещо, което в някой опен сорс системи се решава с един модул или плъгин, тук се иска няколко стотин евро на част, за да го имаш като функционалност.
 
Използват се най-вече заради бързото скачане в е-комерса, което в последствие не излиза никак изгодно, освен, ако не си много голям и някакви такси не биха те съборили. Къстамизациите се случват трудно, да кажа, че на места са повече от невъзможни. SaaS-ът си има своите предимства, които са, според мен, незначителни, на фона на другото, което водят като негативи. Сещам се за две основни - бърз сетъп на магазин (може би най-бързия) и по-малко технически умения за развиване на магазина. За сега остава идеална и може би единствената опция, ако искаш да почнеш веднага и да си само ти, без допълнителни девелопърски умения. Обаче идва с адски много минуси, като основните са - ограничение в свободата да "разпъвате" системата, както и зависимост - както викат хората - тук не притежаваш магазин, а си наел такъв, което сами се сещате каква бизнес стойност носи при евентуална продажба. Къстам изпълненията граничат по цена на тези при къстам системите, което е нормално. Нещо, което в някой опен сорс системи се решава с един модул или плъгин, тук се иска няколко стотин евро на част, за да го имаш като функционалност.
Аз лично изпитах значителни трудности преди години при привличането на клиенти за персонализирано изпълнение на проекти - вероятно поради ограничените им бюджети и неотделянето на необходимото внимание. Проблемът се корени във факта, че повечето малки и средни компании не се интересуват от това, какво се крие зад backend-a, а само от визуалния аспект. Впоследствие, те започват да се сблъскват със сериозни проблеми.
Най-честата причина за тези проблеми е уязвимостта на системата, която довежда до течове на лични и корпоративни данни, както и на друга чувствителна информация. Ироничното е, че те все още не осъзнават грешката и последствията от това или просто не им пука, че информацията им изтича в неволен характер.
Разбирам, че SaaS има своите предимства, но не смятам, че бързото настройване е подходящо решение за проекти с дългосрочна перспектива.
 
Целият проблем идва от това, че взимат решенията сами повечето така наречени "начинаещи онлайн търговци". Много от случаите консултирането с някой девелопър или врял и кипял в тази сфера леко се пропуска. Като наскоро имах точно една драма с едни умници дето сами си ръчкат сайта, разбирай едната от маркетинга предложила един кеш плъгин, шефа го инсталнал и после мейли защо сайта станал по-бавен от преди.

Много е важно преди взимането на каквито и да е решения (както аз мисля да направя такова скоро, но въобще без да се допитам до счетоводител - няма начин) да се намери точния специалист, по възможност име в областта си, и да се получи пълна информация за това какво може едното, какво другото, кое за какви ситуации е, и най-вече ако бизнеса ще скейлва, кое е решението.

Ясно е, че всички идват с бюджет, няма лошо, доста скъсан в повечето случаи. Но винаги има и начин да се мине и бюджетно. :)
 

Горе