Интернет разплащания

mizarck

Registered
Здравейте,
Пускам тази тема за потребителите който имат сайтове и искат регистрацията в тах да става с посредством плащане


Плащане чрез SMS - pay.bg

Микроразплащания чрез SMS

Pay.bg система за разплащания чрез SMS. SMS разплащанията са подходящи за заплащане на суми до 5лв.

Услугата е специално разработена за собственици на уеб-сайтове, които желаят да използват разплащане чрез SMS за предлаганите от тях услуги.


Pay.bg e оператор на система за плащания чрез SMS съобщения с добавена стойност. Главната ни цел е да ви предложим лесно и бързо решение, чрез което да трансформирате генерирания от Вашия сайт трафик в реални доходи.

Изпращането на кратки текстови съобщения е едно от най-популярните средства за комуникация. SMS съобщенията с добавена стойност дават множество възможности на разработващите ( доставчиците на ) съдържание, приложения и услуги, търсещи начин да получат възвръщаемост от своята работа.


Какви са предимствата за Вас:

Изгодни тарифи
В момента Pay.bg има едни от най-изгодните тарифи на пазара.

Бърза и лесна интеграция
Интегрирането на системата става за дни и не изисква допълнително оборудване и
голяма техническа поддръжка.

Удобство
Това е най-лесният и бърз начин за разплащания с малки суми.

Сигурност
Приходите са гарантирани, тъй като плащанията се извършват от мобилните оператори

Достъпност
Ползаващите мобилни телефони в България са милиони, а SMS съобщенията с добавена
стойност са добре познати на всички.


Условия за ползване

Pay.bg Ви предоставя кратки SMS номера и софтуер за управление и статистики на Вашите услуги. За използването на кратките SMS номера и за софтуера за управление и статистики не дължите инсталационна такса, нито месечна или годишна такса за поддръжка. Вие можете да ползвате кратки SMS номера при следните условия:

61609_orig.jpg


Предложените тук тарифи са едни от най-добрите на пазара. По-голямата част от стойността на всяко SMS съобщение се удържа от мобилния оператор, като Вие получавате 40% от реалната му стойност, а именно 0.40лв. от SMS съобщение на цена 1лв. (1.20лв. с добавен ДДС) и 0.80лв. от SMS съобщение на цена 2лв. (2.40лв. с добавен ДДС). Вашите обратни SMS съобщения са безплатни. Pay.bg поема за своя сметка несъбираемите плащания.


Документи

Договор за предоставяне на услугата за микроразплащания чрез SMS - PDF
Общо описание на потребителската част - PDF
Техническо описание на услугата "Проверка на код" - PDF

Примерен файл за проверка на код вариант 1 - PHP
Примерен файл за проверка на код вариант 2 - PHP



Въпроси и отговори

1. Какви документи са нужни, за да се използва услугата?

За да използвате услугата, е необходимо да подпишете договор за предоставяне на услугата с Pay.bg. След като се регистрате в системата, администратор на Pay.bg ще прегледа Вашата регистрация и ще Ви разреши достъп до клиентския модул, откъдето ще можете да създавате Ваши услуги. Заедно с това на Вашият адрес ще Ви бъде изпратен договор за предоставяне на услугата.


2. Защо получавам такава част от стойността на всяко SMS съобщение?

Мобилните оператори задържат по-голямата част от стойността на SMS съобщенията с добавена стойност.


3. Защо е по-добре да работя с Pay.bg, отколкото директно с мобилните оператори?

Pay.bg Ви предлага възможността да започнете работа веднага, при изгодни за Вас условия. Pay.bg работи и с трите мобилни оператора. Ако решите да работите директно с мобилните оператори, ще получите от тях много по-неизгодни условия в началото (доста по-малка част от стойността на всеки SMS или задължение за постигане на минимален трафик). Допълнително ще трябва да преговаряте за условия със всеки оператор поотделно и да осигурите софтуер за работа с всеки оператор. Pay.bg Ви дава всичко това готово.


4. Регистрирах се в системата, но не мога да вляза?

Pay.bg не ви допуска до системата, защото не сте потвърдили Вашата регистрация чрез отваряне на страницата, посочена в email съобщението, което сте получили при регистрация.


5. Успешно влизам в системата, но не мога да добавя нова услуга?

Администратор на Pay.bg все още не е потвърдил Вашата регистрация. Нормално срокът за потвърждаване на Вашата регистрация от администратор на Pay.bg e 24 часа.


6. Не мога да подам заявка за превод?

В офиса на Pay.bg не е пристигнал подписан Вашият договор за ползване на услугата за микроразплащания Pay.bg. Pay.bg Ви изпраща 2 копия от договора за използване на услугата. Единият екземпляр от договора Вие трябва да подпишете и изпратите обратно до Pay.bg. След като в офиса на Pay.bg се получи подписан Вашият договор, Вие ще можете да подавате заявки за превод.


7. Каква такса дължа за използването на Pay.bg?

Използването на Pay.bg е безплатно за Вас - не дължите месечни или годишни такси, нито такса за откриване на профил. Pay.bg събира малка част от стойността за всеки получен SMS.


8. Каква е минималната сума за превод?

Минималната сума за превод е 20лв.


9. По какъв начин мога да получа парите си?

Можете да получите свойте пари като направите заявка за превод. Заявките за превод се изпълняват по банков път след проверка от администратор на Pay.bg.


10. Мога ли да използвам Pay.bg за заплащане на достъп до "пиратско" съдържание?

Не!. Pay.bg не толерира по никакъв начин разпространението на "пиратско" съдържание в Интернет и ще съдейства напълно на компетентните органи при разследването на такива престъпления.


11. Мога ли да използвам Pay.bg за заплащане на достъп до сайтове с еротично съдържание?

Да. Стига да притежавате авторските права за това съдържание и то да не нарушава законите на Република България.


12. Трябва ли да обявявам цената на SMS съобщението, което потребителите изпращат, за да получат код за достъп?

Задължително. Операторите на Pay.bg правят периодични проверки на всички търговци, регистрирани в системата, и при установяване на нарушения на подписания договор Вашият профил може да бъде блокиран.


13. Как е гарантираната моята сигурност?

Всяка система, работеща с финансова информация, счита сигурността и защитата за свой приоритет. Pay.Bg не прави изключение. Системата на Pay.bg работи с 256-битови сертификати за криптиране на информацията. Сървърът на Pay.bg е надеждно защитен и неговата работа се следи денонощно.


14. Кога се отразява входящ SMS в моя баланс?

До няколко секунди след като потребител изпрати SMS съобщение за Вашите услуги към номерата на Pay.bg.


15. Колко струва изходящият SMS, който съдържа генерираният код за достъп?

Безплатен е за всички оператори.


16. До колко услуги мога да инсталирам в един профил?

Можете да инсталирате неограничен брой услуги във Вашия профил.


17. Какво е "обратен SMS" ?

Обратен SMS е съобщението, което Pay.bg изпраща на Вашите потребители в отговор на техните SMS съобщения. Обикновенно обратният SMS съдържа код за достъп до съдържание или просто текст за отговор. Обратните SMS съобщения са задължителни за всяка Ваша услуга.

18. Какво е "несъбираемо плащане" ?

В края на всеки месец мобилните оператори изчисляват месечните сметки на своите абонати, като включват в тях и SMS съобщенията за услуги с добавена стойност (такива са услугите като Pay.bg, услугите за лога, рингтонове и други). След като абонатите заплатят своите сметки мобилните оператори изплащат дължимите суми към посредниците за услуги с добавена стойност (Pay.bg). Част от абонатите на мобилните оператори не заплащат навреме своите сметки или отказват плащане. За тези абонати мобилните оператори не заплащат на посредниците дължимите суми. Тези плащания се наричат "несъбираеми". Pay.bg поема за своя сметка тези несъбираеми плащания.


Политика за конфиденциалност

Pay.bg се ангажира да защитава вашата конфиденциалност. Pay.bg събира и използва единствено ваши лични данни, които са свързани с работата Ви с Pay.bg или от които зависи правилното функциониране на Pay.bg.


Събиране на личните данни
Pay.bg ще поиска информация, която лично Ви идентифицира (лични данни) и която е нужна за предоставянето на услугата Pay.bg. Събраните от Pay.bg лични данни може да включват (но не са ограничени до) име, име на фирма или организация, email адрес, телефон, номер на банкова сметка.

Pay.bg събира информация за Вашите посещения, както и за използвания от вас софтуер за работа с Pay.bg. Тази информация служи за подобряване на сигурността при използването на Pay.bg и за предотвратяване на използването на Вашия профил в Pay.bg от трети, неоторизирани лица.


Използване на личните данни
Личните данни, събрани от Pay.bg се използват единствено за осигуряване на правилното функциониране на системата за микро-разплащания. Pay.bg се ангажира да не продава, да не дава под наем или да предоставя по какъвто и да е друг начин вашата лична информация на трети лица. Pay.bg може да се свързва с вас на посочените адрес и email адрес, за да ви уведомява за промяна на условията или начина на работа на системата на Pay.bg, по въпроси засягащи работата ви с Pay.bg, за да ви уведомява за планирани профилактики и всички други събития, които се отнасят към работата на Pay.bg.


Защита на личните данни
Pay.bg се ангажира да защитава личните ви данни. Pay.bg използва различни технологии и процедури за защита на вашите лични данни, включително шифроване на връзката чрез използването на SSL протокол за шифриране.

Cookies
Pay.bg използва "cookies" при вашата работа със системата за микро-разплащания. "Cookie" е малко количество информация, която се пази в регистрите на вашият уеб браузър. "Cookies" не могат да се използват за инсталирането на какъвто и да е допълнителен софтуер на Вашия компютър. "Cookies" са достъпни само за Интернет-страницата, която е поискала тяхното създаване.


Промяна на политиката за конфиденциалност
Pay.bg може да променя политиката си за конфиденциалност, когато възникне необходимост за това. При такава промяна вие ще бъдете уведомени чрез e-mail съобщение или чрез писмо на Вашия пощенски адрес.

Плащане чрез банкова карта - ePay.bg


Кратко описание на ePay.bg

ePay.bg е система за плащанe с банкови карти и микросметки чрез Интернет. Системата предоставя възможност:

На всеки регистриран клиент да пазарува стоки и услуги чрез Интернет, като плаща с банкова карта и/ или със своята микросметка в ePay.bg,



На всеки български търговец или обслужваща организация да приема плащания чрез Интернет с национални дебитни карти с логото на БОРИКА и/или с международни кредитни карти, както и с микросметка в ePay.bg,



На регистрираните потребители да плащат битови сметки за ток, парно отопление, вода, телефон, GSM, кабелна телевизия, както и данъци, такси и осигуровки,



На всеки потребител да получава суми по своята микросметка в ePay.bg.
За разплащане в системата могат да се използват следните платежни средства: дебитна карта с логото на БОРИКА, международна кредитна карта MasterCard и микросметка. Микросметката е изцяло Интеренет базирана, като с нея могат да се плащат и да се получават суми в ePay.bg.



Какво е необходимо за функционирането на една такава система?

От страна на клиентите:
Да имат регистрация в системата. Регистрацията се извършва он-лайн в WEB сайта на ePay.bg.
Да имате достъп до Интeрнет
Ако желаят да извършват плащания с карта, трябва да регистрират картата си в ePay.bg, след което да потвърдят желанието да извършват разплащания в Интернет от банкомат - чрез менюто "B-pay" - код за регистрация 60006.
Ако желаят да извършват плащания с микросметка, трябва да захранят сметката си в ePay.bg с парични средства. Микросметката може да се зарежда с банков превод, паричен превод в брой, с банкова карта.


От страна на търговците:

Търговецът трябва да се регистрира в системата и да сключи договор с ePay.bg.
Търговецът трябва да сключи договор с банка за обслужване на виртуален POS - терминал, ако желае да получава плащания с банкови карти, които да постъпват директно по неговата банкова сметка.
Търговецът може да получава плащания и с микросметка и дебитни банкови карти по своята микросметка, регистрирана в ePay.bg.
Търговецът трябва да осъществи техническа връзка с оператора на системата за обмен на информация, свързана с плащанията.



Общи принципи за функциониране на системата:

Клиентът се регистрира в системата. Всеки регистриран клиент получава микросметка в ePay.bg, с която може да извършва плащания. Ако желае да плаща с карта, въвежда еднократно информацията за банковата си карта в системата.
Търговецът, от своя страна, също се регистрира в системата, като предоставя информация за виртуалния POS терминал, ако има сключен договор с банка.
Всеки клиент получава клиентски идентификационен номер (КИН), а търговецът - търговски идентификационен номер (ТИН). Тези два номера са публични и служат за представяне на двете страни една пред друга. Тези номера могат да се съобщават свободно както на клиентите, така и на търговците.
Двете страни, за да участват в системата, имат регистрация, достъпът до която се осъществява с потребителско име, парола и сертификат (опционално). Те са поверителни и се съхраняват от клиента и от търговеца.
Основна особеност на системата е, че търговецът никога не получава специфична информация за клиента или данни за неговата карта. Системата предоставя на търговеца само необходимата информация, че даден КИН е извършил плащане в негова полза.
Банковите карти се регистрират в системата еднократно. Тази информация се съхранява в криптиран вид на сървър, който не е пряко свързан с Интернет и се свързва с КИН на клиента. При плащане клиентът нарежда на системата да задължи негова карта или микросметка в полза на търговеца, като посочва с кое платежно средство желае да плати.
При плащане с банкова карта по виртуален POS терминал, системата изпраща запитване до картовия оператор БОРИКА, в което се посочват данните за виртуалния POS на търговеца, данните за картата на клиента и сумата на транзакцията. БОРИКА обработва тази информация и връща на системата отговор, дали плащането е извършено или е отхвърлено. Системата предава тази информация на търговеца и в случаите, когато плащането е успешно, търговецът предоставя стоката или услугата на клиента.
При плащане с микросметка, системата проверява наличността и ограниченията по микросметката на клиента и при достатъчно средства и спазени лимити заверява микросметката на получателя със сумата на плащането.
Търговците имат възможност да отменят вече извършено плащане в тяхна полза при възникнали спорове по доставката от тяхна страна.
Системата предоставя на двете страни подробни справки за извършените преводи, платените или отказани доставки, лимитите по микросметка за търговец и клиент.
Всички плащания се инициират след изрично потвърждение от клиента.
Търговците и клиентите могат да изпращат искане за плащане към други клиенти на ePay.bg. Освен това се предлага възможност за осъществяване на масови плащания с абонаментен характер за търговци, които предоставят стоки или услуги, заплащани периодично.


ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ (FAQ) - КЛИЕНТИ-ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА

1. Какви услуги предлага ePay.bg?

Отговор: Системата ePay.bg осигурява възможност на клиентите да извършват плащания, както и да изпращат и получават пари чрез Интернет. След регистрация в системата ще имате възможност да плащате с Вашата банкова карта или от Вашата микросметка, като за всяко операция ePay.bg уведомява получателите за постъпилото от Вас плащане.Чрез ePay.bg можете да:

пазарувате в електронните магазини на търговците, регистрирани в системата,
плащате битовите си сметки за ток, вода, телфон, GSM, кабелна телевизия и др.,
плащате данъци, осигуровки и такси,
извършвате он-лайн банкови преводи по всяка левова сметка в българска банка,
прехвърляте средства към регистриран потребител на ePay.bg,
получавате пари по Вашата микросметка от друг потребител на системата.
проверявате в реално време наличността по Вашата микросметка и банкова карта в ePay.bg
заявите и получите банкова карта чрез Интернет
получите цифров сертификат от ePay.bg
получавате извлечение от Вашите банкови сметки в Интернет
2. Как да се регистрирам в ePay.bg?

Отговор: Регистрацията в системата е он-лайн и отнема не повече от 5 минути. От страницата на ePay.bg изберете "Регистрация в ePay.bg" и попълнете необходимите данни. На посочения от Вас e-mail ще получите инструкция за активиране на регистрацията.

3. Каква лична информация трябва да предоставя при регистрация в ePay.bg?

Отговор: При регистрация в ePay.bg клиентът предоставя задължително име (собствено и фамилно), ЕГН, e-mail, адрес. Другите полета се попълват по желание на клиента. Данните, които посочвате, ще бъдат използвани от ePay.bg единствено за нуждите на платежните процеси, които ще изпълнявате в системата.Важно! Изискваната по-горе регистрационна информация служи за идентификация на клиента в системата. При възникнал спор клиентът няма да може да докаже своята идентичност, ако въведените по-горе данни не отговарят точно на представени от него официални документи. Някои процедури, като възстановяване на забравена парола и потребителско име за достъп до системата, изискват удостоверяване самоличността на клиента чрез представяне на документ за самоличност.

4. Колко на брой регистрации мога да имам в ePay.bg?

Отговор: Всеки клиент може да има само една регистрация в ePay.bg с посочени ЕГН и e-mail адрес, които не са регистрирани от друг потребител на системата.

5. Нужно ли е да сключвам специален договор с Оператора на системата - Ипей АД?

Отговор: С регистрацията си в ePay.bg клиентът декларира, че се е запознал и приема общите условия на Оператора на системата - Ипей АД. От момента на регистрацията се счита, че между страните (Оператора и клиента) съществува правно валиден договор, като изрична писмена форма за наличието на този договор не е необходима.

6. Видове потребителски нива в ePay.bg.

Всички потребители на системата имат определено ниво на достъп до предлаганите услуги в ePay.bg. С първоначалната си регистрация в системата всеки клиент автоматично получава микросметка в ePay.bg и достъп до услугите от потребителско ниво 1.

i. Нов клиент - "потребителско ниво 1"

Клиентите от "потребителско ниво 1" имат регистрация в системата и микросметка, без IBAN номер на сметката. Клиентите от това ниво могат да регистрират банкова карта в своя потребителски профил и да извършват плащания както с микросметката си, така и с банковата си карта.Достъпни услуги в ePay.bg: * Превеждате суми от Вашата микросметка към друг потребител на системата.* Получавате средства от друг потребител на ePay.bg по Вашата микросметка.* Извършвате банкови преводи с вашата микросметка/ карта.* Плащате на регистрираните в системата търговци.* Зареждате микросметката си от банкомат.

Имате лимити на всички операции с микросметката. Виж категория "Плащане" - "Има ли ограничения на сумата, която мога да получа или да изпратя от моята микросметка?"

ii. Познат клиент - "потребителско ниво 2"

Клиентите от "потребителско ниво 2" имат микросметка и регистрирана банкова карта, с която са заплатили най-малко 5 битови сметки през системата. Те могат да извършват плащания в ePay.bg както със своята микросметка, така и с банковата си карта.

Достъпни услуги в ePay.bg:

Превеждате суми от Вашата микросметка към друг потребител на системата.
Получавате средства от друг потребител на ePay.bg по Вашата микросметка.
Извършвате банкови преводи с вашата микросметка/ карта.
Плащате на регистрираните в ePay.bg.
Зареждате микросметката си със суми до определен лимит от банкомат и в брой. Виж категория "Плащане" - "Как да заредя микросметката си в ePay.bg?" и "Има ли ограничение на сумата, която мога да заредя по микросметката си?"
Имате лимити на всички операции с микросметката. Виж категория "Плащане" - "Има ли ограничения на сумата, която мога да получа или да изпратя от моята микросметка?" При използване на Вашата банкова карта нямате лимити на плащане.

Предимства спрямо ниво "1":

По-високи лимити при изпращане и получаване на пари по микросметка.
По-ниски такси при извършване на банкови преводи с микросметка. Виж "Тарифа за таксите и комисионите на ePay.bg".
iii. Регистриран клиент - "потребителско ниво 3"

Клиентите от "потребителско ниво 3" имат микросметка и са се идентифицирали в ePay.bg чрез персонален сертификат, в офис на ePay.bg или Easypay. Клиентите от това ниво могат да плащат с микросметка и/или с банкова карта, като регистрацията на карта не е задължителна.

Достъпни услуги в ePay.bg:

Използвате всички услуги, предлагани от ePay.bg без ограничения.
Зареждате микросметката си чрез всички възможни начини без лимит на превежданата сума.
Предимства спрямо ниво "2":

Получавате IBAN на микросметката. Можете да зареждате средства по микросметката си с банков превод, като посочите IBAN на сметката в ePay.bg.
Нямате ограничение на сумите, които превеждате от или получавате по микросметката си.
Най-ниски такси при извършване на банкови преводи с микросметка. Виж "Тарифа за таксите и комисионите на ePay.bg".
7. Как да премина в по-високо потребителско ниво?

Отговор: С регистрацията си в ePay.bg клиентът автоматично получава потребителско ниво "1" като "нов клиент" и служебна микросметка, без IBAN номер на сметката.

За да преминете към ниво "2" - "познат клиент", е необходимо да имате регистрирана банкова карта в своя потребителски профил, с която да платите поне 5 комунални сметки за ток, вода, телефон, парно и т.н през системата. (зареждането на предплатена карта не се счита за плащане на комунална сметка).

Ниво "3" - "регистриран клиент" получават клиентите, които са се идентифицирали пред системата по един от следните начини:* Имат регистриран персонален сертификат за достъп до клиентския си профил в еPay.bg * Представили са документ за самоличност в офиса на ePay.bg или на Easypay.

8. Как мога да прекратя регистрацията си в системата?

Отговор: За да прекратите регистрацията си в системата, е необходимо да се свържете с оператор на ePay.bg. Прекратяването на регистрацията се извършва при условие, че по микросметката на клиента няма налични средства. Ако разполагате със средства по Вашата микросметка и желаете да прекратите регистрацията си в системата, трябва да изтеглите наличната сума по сметката си в ePay.bg. Виж категория "Плащания", "Как мога да изтегля пари от моята микросметка?

9. Не мога да вляза в потребителския си профил.

Уверете се, че въвеждате правилно потребителското си име и парола. Ако използвате и сертификат за достъп, проверете дали разполагате с него на компютъра, от който желаете да влезете в системата, както и валидността на сертификата. За повече информация се свържете с оператор на ePay.bg.

10. Забравих си потребителското име и паролата. Можете ли да ми ги изпратите по e-mail?

Отговор: От съображения за сигурност ePay.bg не изпраща по електронната поща потребителските имена и пароли на клиентите. За повече информация се свържете с оператор на ePay.bg.

11. Как да променя паролата за достъп до ePay.bg?

Отговор: Можете да смените паролата си за достъп, като въведете новата от меню "Лични данни" на Вашия профил в ePay.bg.

12. Мога ли да променя потребителското си име?

Отговор: Потребителското име не може да се променя. Можете да направите нова регистрация, като за целта валидната Ви регистрация трябва да бъде деактивирна.

13. Как да подновя изтекъл сертификат, издаден от ePay.bg?

Отговор: Подновяването на сертификат с изтекла валидност се извършва от потребителския Ви профил в системата. На сайта на ePay.bg влезте с потребителско име и парола в клиентския си профил и от меню "Лични данни" изберете "Сертификати" - "Подновяване на сертификат" и следвайте инструкциите на системата.

Потребителски настройки
Системата Ви дава възможност да получавате уведомление по e-mail за всяко плащане, за всеки извършен и получен превод в ePay.bg, както и за всяко ново задължение. Можете да заявите желанието си да получавате уведомление на електронната си поща в меню "Настройки".

Плащания

14. С какви карти мога да плащам в ePay.bg?

Отговор: В ePay.bg можете да плащате с дебитни карти, издадени от банките, включени в системата. Списък на банките можете да видите на адрес www.epay.bg. Притежателите на международни кредитни карти MasterCard и Visa могат да пазаруват от електронните магазини на търговците, регистрирани в системата, които приемат плащане с кредитни карти. Всеки търговец посочва на сайта си с какъв тип карти приема плащания.

15. Как да регистрирам банкова карта в ePay.bg?

Отговор: За да добавите банкова карта в клиентския си профил, влезте в ePay.bg и от меню "Платежни средства", изберете "Регистриране на банкова карта". Единствената информация, която трябва да попълните, е кратко име на картата, с което ще разпознавате тази карта от останалите, регистрирани в системата. Данни за картата, като номер и валидност, не се въвеждат в ePay.bg . След като изберете име на картата, ще получите цифров код с инструкция за активиране на регистрацията от банкомат. Валидността на този код е 48 ч.От менютата на банкомата изберете "Други услуги" - "B-pay", въведете код за регистрация 60006, след което въведете цифровия код за активация, получен от ePay.bg. При успешна регистрация от Вашата карта ще бъде удържана еднократно сумата от 1.00 лв. След активиране на регистрацията от банкомат, в списъка с платежните средства във Вашия клиентски профил автоматично ще бъде добавена и информацията за Вашата карта.

16. Колко банкови карти мога да регистрирам в моя профил?

Отговор: Няма ограничения за броя банкови карти, които могат да бъдат регистрирани в един клиентски профил.

17. Как да подновя карта с изтекла валидност в ePay.bg?

Отговор: Подновяването на карта се извършва аналогично на регистрацията на нова карта в системата. Влезте в системата с потребителско име и парола и изберете "Платежни средства", "Регистриране на банкова карта" и добавете данните за новата си карта.

18. Какво е микросметка?

Отговор: Микросметката в ePay.bg е електронно средство, както за плащане, така и за получаване на пари чрез Интернет. С регистрацията си в системата всеки клиент получава сметка в ePay.bg, средствата по която могат да се използват за он-лайн плащания или да се прехвърлят по Ваша банкова сметка или към друг получател. Системата позволява различни начини за превеждане на пари по Вашата микросметка. За повече информация вижте "Как да захраня мкросметката си в ePay.bg"

19. Как да заредя микросметката си в ePay?

Отговор: Можете да преведете пари по Вашата микросметка по няколко различни начина:# От Вашата банкова карта, регистрирана в ePay.bg, чрез меню Преводи", "Зареждане на микросметка".# От банкомат - с дебитна или кредитна карта чрез B-pay. От менютата на банкомата изберете меню "Други услги" - "B-pay".# Чрез банков превод. В платежното нареждане трябва да посочите IBAN номера на Вашата сметка в ePay.bg. Този метод е достъпен само за потребителите от трето ниво - "регистриран клиент", тъй като те разполагат с IBAN номер на своята микросметка. Виж раздел "Регистрация и вход в системата" - "Видове потребителски нива в ePay.bg"# Вноска в брой в офис на Easypay. # От друг клиент на ePay.bg.Системата ще Ви изпрати уведомление за превода по e-mail, ако сте посочили в личния си профил, че желаете да получавате известие за всеки превод. Виж "Настройки".

20. Мога ли да получавам суми чрез системата ePay.bg?

Отговор: Всеки регистриран клиент на системата може да получава средства по своята микросметка в ePay.bg по един от следните начини:* Чрез банков превод. При извършване на превода, наредителят трябва да посочи IBAN на микросметката ви в ePay.bg и Вашето име.* Чрез паричен превод в брой, в офис на Easypay.* Чрез паричен превод от друг потребитeл на ePay.bg.

Получаването на суми в ePay.bg е възможно само по микросметка. Получаването на средства директно по Вашата банкова карта, регистрирана в системата, не е възможно. Можете да преведете получената по микросметката сума по Вашата карта, като изберете меню "Преводи" -"Вносна бележка по банкова сметка".

В зависимост от Вашето потребителско ниво в системата, можете да получавате суми до определен лимит. Виж "Има ли ограничения на сумата, която мога да получа или да изпратя от моята микросметка?"

21. Има ли ограничение на сумата, която мога да заредя по микросметката си?

Отговор: Да. Максималната сума, която можете да заредите по Вашата микросметка, се определя от Вашето потребителско ниво в ePay.bg. Лимитите важат както за зареждане на Вашата микросметка, така и за получаване на суми от друг потребител на системата. Виж "Има ли ограничения на сумата, която мога да получа или да изпратя от моята микросметка?"

22. Има ли ограничения на сумата, която мога да получа или да изпратя от моята микросметка?.

Отговор: Максималният размер на сумата, която можете да изпратите или да получите през ePay.bg, се определя от потребителското Ви ниво в ePay.bg.

Такси и лимити на ePay.bg

23. Какви са лимитите при плащане с банкова карта?

Отговор: При извършване на операции с банкова карта, ePay.bg не налага ограничения. В системата важат лимитите за плащане на ПОС терминал, определени от банката-издател на картата.

24. Мога ли да превеждам пари на друг потребител на ePay.bg?

Отговор: Да, Вие можете да прехвърлите пари от Вашата микросметка или банкова карта по микросметката на друг регистриран потребител на системата, при условие че знаете неговия КИН или e-mail адрес, с който се е регистрирал в ePay.bg. Прехвърлянето на средства се извършва от меню "Преводи".

25. Мога ли да превеждам пари към лица, които нямат регистрация в ePay.bg?

Отговор: Да, Вие можете да преведете пари от Вашата банкова карта по банкова сметка на лица, които нямат регистрация в ePay.bg. За да извършите превода, е необходимо да имате регистрирана карта в системата и да разполагате с данните за IBAN и БИК на банковата сметката на получателя. Преводът се извършва от меню "Преводи" - "Вносна бележка по банкова сметка".

Системата Ви дава възможност да преведете пари и на лица, които нямат банкова сметка, като сумата се получава в брой, в офис на Easypay. Можете да наредите превода както от Вашата микросметка, така и от Вашата карта. Преводът се извършва от меню "Преводи". При получаване на сумата в офис на Easypay е необходимо получателят да представи документ за самоличност. Сумата се изплаща само при съвпадение на представените данни и посочената в превода информация за получателя - име и ЕГН.

26. Как мога да изтегля пари от моята микросметка?

Отговор: Може да изтеглите парите от микросметката си по всяко време, посредством един от изброените по-долу начини:* Чрез паричен превод. Посочената от Вас сума ще получите в офис на Easypay. Преводът се извършва от меню "Преводи". При получаване на сумата в офис на Easypay, е необходимо получателят да представи документ за самоличност. Сумата се изплаща само при съвпадение на представените данни и посочената в превода информация.* Чрез превод от Вашата микросметка по Вашата банкова карта. Услугата е достъпна от меню "Преводи".* Чрез превод от Вашата микросметка по банкова сметка. Услугата е достъпна от меню "Преводи", - "Вносна бележка по банкова сметка", като посочите IBAN номера на банковата сметка, по която желаете да преведете парите.

27. Как да изпратя искане за плащане към друг потребител на ePay.bg?

Отговор: Искане за паричен превод се извършва от съответната опция на меню "Преводи". Можете да изпратите искане само към клиент, който предварително се е съгласил да получава искане за плащане в ePay.bg. Информацията, която е необходима за изпращане на искането, е КИН или e-mail адрес, с който клиентът се е регистрирал в ePay.bg. "Позволяване на искане за паричен превод" от друг потребител на ePay.bg се извършва от "Настройки".

26. Как да откажа искане за плащане, изпратено от друг потребител на ePay.bg?

Отговор: В меню "Чакащи задължения" можете да откриете информацията за конкретното искане за плащане и от бутона за детайлен преглед да изберете "Отказване на искането".

27. Как да се откажа от получаването на искания за плащане от други потребители?

Отговор: В "Настройки" можете да разрешите опцията получаване на искане за плащане от друг потребител, като поставите отметка в полето. "Позволяване на искане за паричен превод". Съответно, за да забраните искане за превод, махнете отметка в това поле.Изключенията от зададеното в тази секция правило могат да бъдат изброени в списъка в меню "Преводи"- "Позволени/забранени потребители за искания за парични преводи".Ако получите искане заплащане от потребител, от който за в бъдеще не желаете да получавате искания, изберете "Забраняване на искане за превод" в детайлния преглед на искането, което сте получили.

28. Мога ли да анулирам плащане?

Отговор: След успешно потвърдено и приключило плащане, преводът не може да се анулира.

29. Как да разбера дали по моята микросметка са постъпили някакви средства?

Отговор: Справката за наличните средства по Вашата микросметка е достъпна от меню "Справки" - "Наличност па микросметка" , както и от меню "Всички движения в ePay.bg" - преводите обозначени като "приход".

30. Как да проверя плащанията, извършени през системата?

Отговор: Справката за извършени преводи през системата е достъпна от меню: "Справки". Справка за всички приходи и разходи по вашата микросметка, както и всички плащания с банковата Ви карта е достъпна от меню "Справки" - "Всички движения в ePay.bg".Клиентите могат да конфигурират справката по свой избор, чрез опцията "Избор на поле за бърз филтър". Изберете критерий, по който да бъде организирано търсенето. Напр., ако искате да видите данните от съответната справка, подредени по дата, заредете функцията "Избор на поле за бързо търсене" и изберете полето "дата". Ако желаете да видите справката само за определена дата, въведете в полето "филтър", датата, за която желаете да получите справка.

"Разширено филтриране" е функция, която предлага възможност за организация на търсенето в справочния списък по няколко критерия едновременно. Напр. , ако желаете да видите всички движения, които са извършени на определена дата и са с описание "Такса" , можете да зададете двата критерия в съответните полета и да получите справка за интересуващите Ви движения.

Такси и комисиони
31. Колко ще ми струва да се регистрирам в ePay.bg и да регистрирам банкова карта и микросметка?

Отговор: Регистрацията и откриването на микросметка в ePay.bg е безплатна за физически лица. При всяка регистрация на карта от банкомат, се удържа такса от 1.00 лв. от картата.

32. Колко ще ми струва захранването на моята микросметка в ePay.bg?

Отгово: За зареждането на Вашата микросметка със средства не дължите такса на ePay.bg. Ако зареждате Вашата микросметка от банкомат, банката-издател на картата ще Ви таксува съобразно тарифата си за операции на бнкомат. Ако зареждате сметката си в ePay.bg чрез банков превод или в брой, в офис на Easypay, банката, която ще извърши превода, може да Ви удържи такса за съответната операция.

33. Каква е таксата на Pay.bg за извършване и получаване на паричен превод чрез микросметка?

Отговор: Прехвърлянето на суми от Вашата микросметка по друга микросметка, както и получаването на средства по микросметката Ви е напълно безплатно. За прехвърлянето на средства от Вашата микросметка по банкова сметка/ карта, таксата на ePay.bg се определя в съответствие с потребителското ниво на клиента в ePay.bg. Допълнителна информация може да получите от "Тарифа за таксите и комисионите на ePay.bg".За превеждането на суми от Вашата банкова карта към банкова сметка не дължите такса на ePay.bg, но банката-оператор, която ще извърши превода, може да има такса. Информация за таксата на банката, която сте избрали като оператор, се извежда при попълване на вносна бележка.

34. Каква е таксата на ePay.bg за плащане с банкова карта.

Отговор: Плащането с банкова карта е освободено от такси към ePay.bg. Банката-издател на картата, от своя страна, може да налага такси за всяка транзакция, като предварително определя това в своята тарифа. За повече информация се обърнете към Вашата банка.

Сигурност на системата
35. Как се осигурява сигурността на предаваната информация?

Отговор: Сигурността на Вашите лични данни и цялата информация, свързана с плащането през системата, се осигурява чрез използването на SSL протокол с 128 битова криптирана връзка между браузера на клиента и сървъра на ePay.bg. В момента в който влезете в режим на SSL, на най-долния ред на браузера се появява знак / жълт ключ при Netscape Navigator:
61624_orig.jpg
или жълт катинар при Microsoft Internet Explorer/, чрез който можете да получите информация за сертификата на сървъра и за режима на криптация /шифриране/ на данните, които се обменят с клиента.

Достъпът до Вашия клиентски профил и съответната лична и финансова информация се осъществява след въвеждане на потребителско име, парола и сертификат. Паролата служи за представяне на клиента пред системата. След като тя е въведена коректно, системата счита, че всички нареждания отправени към нея са от името и със знанието на клиента. По тази причина е много важно клиентът да пази в тайна своята парола. Ако имате съмнение, че Вашата парола е станала известна на друго лице, можете да я промените по всяко време, след вход в системата.

Такси и лимити на ePay.bg

:arrow: Посочените такси и лимити важат само за транзакции с микросметки!





--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------

е дано съм ви помогнал

пп скоро ще ъпдейтна темата и ще добавя и за ePayVoice
 

LiRiX

Registered
Пфф.. мен ми се отчете то като видях колко е дълго..
Та тез 40% ми се струват супер малко :? Аз не виждам смисъл да набутвам потребителите си с пари заради едните 40% доходи :roll:
 

mizarck

Registered
Player_pz каза:
mizarck , много добра информация .. веднъж се чудих как става това :D с смс-те 8)

че то всеки се е питал и аз се питах до преди 2-3 дни но сега научих и пуснах темата за да знаят всички как става и как да се използва колко се печели и т.н.
 

Doris

Registered
LiRiX каза:
Пфф.. мен ми се отчете то като видях колко е дълго..
Та тез 40% ми се струват супер малко :? Аз не виждам смисъл да набутвам потребителите си с пари заради едните 40% доходи :roll:
В общия случай върху тези 40% трябва да се платят осигуровки и данъци, така че ще останат към 20%.
 

meho

Registered
Днес попаднах на този сайт Цък
Някой да има впечетления или мнения за него?
В самия сайт има много малка и оскъдна информация
 

smsz0na

Registered
meho каза:
В самия сайт има много малка и оскъдна информация

Подробна информация как да използвате услугите ще намерите след като влезете в системата с име и парола. Принципно предпочитаме да работим с по-големи клиенти/сайтове, чийто месечен оборот е поне няколко хиляди SMS-а. В такъв случай те получават напълно самостоятелен комуникационен SMS канал, чрез който може да предлагат всякакви услуги/разплащания и не са ограничени само от изложените в сайта. Който прецени, че отговаря на тези критерии - може да ни пише през формата за контакт.
 

Горе