Напълно безплатен PR

apostol

Registered
В моя курс по Интернет маркетинг (предлагам го в сайта си www.LudiPari.com) споменавам и една много ефективна, при това напълно безплатна рекламна техника. Стана така, че YouTube бавно, но сигурно се превръща в една страхотна възможност за напълно безплатна популяризация и реклама на вашия бизнес.

На това място мнозина ще запитат: защо и как? Ето ви няколко примера за успешна реклама чрез YouTube: Майкъл Харош, основател и главен изпълнителен директор на „Сиера Сноуборд”, магазин за сноуборди в Калифорния, е качил в YouTube деветминутно видео, в което показва как се маже с вакса един сноуборд.

За по-малко от четири месеца видеото е свалено над 23 000 пъти. „Ние можем да качим каквото си искаме в YouTube и сайтът ще продължава да го хоства.”, казва Харош за Еnterpreneur.com. „Хората са направо привлечени от това.”, добавя възторжено крайно находчивият и изобретателен американски бизнесмен, който използва много успешно Мрежата.

Онлайн видеото е нещо много привлекателно и това вече прави впечатление на предприемачите и големите компании. Очаква се до 2011 година броят на гледащите видео да нарасне с цели 61% и да достигне една цифра от близо 183 милиона зрители!

В „Нестле” например видео записите са обичайна част от тяхната годишна маркетингова стратегия. Ръководството на фирмата взима тази работа наистина присърце и е задължило 5 работни групи да правят кратки видео записи, които разказват за техния бизнес. По този начин те, разбира се, го популяризират БЕЗПЛАТНО.

Друг интересен пример е „Yellow!”, компания от Великобритания, базирана в Манчестер, която помага на Ernst & Young, а и на спортната марка Umbro да създадат кратки филми, с които те се стремят да тласнат клиентите си към покупка.

Какво ви пречи да качите и вие вашия клип в Интернет? Пречи ви това, че сте българи. А българите са мързеливи, глупави и страхливи. Ако преодолеете вродения мързел обаче, този ваш новаторски ход ще ви направи много, много популярни. Вас и вашите стоки.


YouTube може би все още е кошмар за мениджърите, но видео записите все по-малко изглеждат като губене на фирменото време. Напротив- те се превръщат в една изумителна нова възможност за популяризация на даден бизнес или стока.


АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

www.LudiPari.com
 

Back
Горе