Помощ по маркетинг

qwerradi

Registered
Как трябва да се организира обслужването на клиенти от фирма, която предлага на пазара домакински електоуреди?
Благодаря
 
съвети в няколко стъпки :

1.ориентирашо разпределение на магазините - всички направени по един стандарт

2.Консултант - продавачи запознати в дълбочина с характеристиките на уредите коитоо предлагат (не като на един пич в техномаркета да му обеснявам какво е характеистика на насоченост на микрофон , а той да си мисли че като е филипс и немогло да има проблем с него ) ...

3.Високо ниво на гаранционно и извънгаранционно подържане на уредте..

4.Спецификация на уредите

5.Портална система за помощ на клиентите (обяснения за инсталация на системи - кое каде и с кое се свързва , кога и как ако трябва да се прави профилактика и други ).... каде е най близкия сервиз ..

6.Електронна търговия - но ня тоя етап в България няма система за електронно разплащане за продукти и услуги !!!
 
gryp каза:
6.Електронна търговия - но ня тоя етап в България няма система за електронно разплащане за продукти и услуги !!!

Ами http://epay.bg ?
 
Да видиме ако искаш да предложиш на клиентите си плащане през интернет как ще го направиш - мани ги ибей


Ще се имаш за сериозена фирма и ще имаш в сайта си система на друг сайт или фирма , да си правят клиентите ми микро сметки някаде си ... на мене лично ще ми стане тъпо и ще го сметна за непрофесионално


В момента сме на път да направиме първта система за услуги със собсвни системни ресурси и договор с банка ..... лично да се оплача булбанк сметнаха че не е достачно изгодно за тях да станат наши партниори ... сега ще раотиме с международна банка или инвестиционен фонд ....


Тук в БГ всичко е недогледано и недоизпипано - приер :

Имам 70 карти на глобул в група с лимит по 70 лв - и ко се оказва - всяка карта има лимит 4900 лева ако не се говорило по другите де . .. и после си контролирай максимума на разговорите на работниците ... нема .. моат си праат сметки от по 500 -600 лв ... :shock:
 

Back
Горе