съвети в няколко стъпки :
1.ориентирашо разпределение на магазините - всички направени по един стандарт
2.Консултант - продавачи запознати в дълбочина с характеристиките на уредите коитоо предлагат (не като на един пич в техномаркета да му обеснявам какво е характеистика на насоченост на микрофон , а той да си мисли че като е филипс и немогло да има проблем с него ) ...
3.Високо ниво на гаранционно и извънгаранционно подържане на уредте..
4.Спецификация на уредите
5.Портална система за помощ на клиентите (обяснения за инсталация на системи - кое каде и с кое се свързва , кога и как ако трябва да се прави профилактика и други ).... каде е най близкия сервиз ..
6.Електронна търговия - но ня тоя етап в България няма система за електронно разплащане за продукти и услуги !!!