Да се похваля с Голфа...

topchokt

Registered
Имах събран някой друг лев и реших, че е време да си взема кола, защото нямах такава, а често ми се налагаше да моля приятели да ме карат тук и тазм...
Та предвид сумата, която имах и това, което търсех, се спрях на VW Golf III, 97 година, 1.4, 60 коня, многоточков инжекцион(MPI)...
Като цяло колата е доста запазена, разбира се има си и забележки. От едната страна е китосвана на 1-2 места, не е ударена, просто заради ръждата, но само там.

Малко снимки:
http://ivanovkbg.snimka.bg/automobiles/vw-golf-iii.684540

Мислих да и слагам газово, но се отказах, тъй като разходът не е висок, а и ще ми излезе доста скъпичко, предвид това, че е пълен инжекцион.

Не съм търсил кола, с която да летя, за това се спрях на тази.

Какво ще кажете?
 
vinsbg каза:
За каква сума говорим ако не е тайна :)
Не е тайна, просто не споменах в горния пост.
Колата я взех за 1900лв+ прехвърлянето ми излезе 2 хиляди.
 
Честито, с пожелания за безаварийно каране. И дано не ти създава проблеми и ядове, защото както знаем колата е по-голям бирник и от жената :)
Само пари иска и нищо не дава :D
Малко множко ми се виждат парите като за него, но ти си си преценил. Щом те устройва и ще ти върши работа.
Аз бих му сложил АГУ при тази разлика 2.50лв бензин и 1.20лв газ си е файда. Да, вярно, че за газов инжекцион ще се изръсиш малко повечко, но инвестицията се възвръща.
:?: :?:
 
Не че съм голям специалист, никак даже, обаче газово на 60 к.с. означава че мощността ще спадне още ( това поне е при обикновеното газово ) и като цяло за такъв малък двигател не си струва особено.
Преди около година разглеждах автомобили и за около тези пари ми хареса Mazda 323F и от към коментари в интернет, относно модела и от към външен вид.
Иначе честито :?:
 
vinsbg каза:
Честито, с пожелания за безаварийно каране. И дано не ти създава проблеми и ядове, защото както знаем колата е по-голям бирник и от жената :)
Само пари иска и нищо не дава :D
Малко множко ми се виждат парите като за него, но ти си си преценил. Щом те устройва и ще ти върши работа.
Аз бих му сложил АГУ при тази разлика 2.50лв бензин и 1.20лв газ си е файда. Да, вярно, че за газов инжекцион ще се изръсиш малко повечко, но инвестицията се възвръща.
:?: :?:
Виж и на мен в началото ми се видя много, но...
Обикалях почти три месеца за кола—е има и по 1400-1500, но първо са 92-93 година, второ голяма част от тях бяха в окаяно състояние(не говоря само за външен вид), а тази си беше добра—двигателя мърка, само тези външните забележки, но не може да няма такива при положение, че е 15 годишна кола.
Относно газово. За да тръгна да слагам газово трябва наистина много да пътувам, за да мога да си избия парите за него. Сега за 1 месец съм навъртял около 400км, което въобще не е много. Едно хубаво газово за инжекцион е около 600лв... плюс това газовото спестява пари от гориво, но нанася големи поражения на двигателя и т.н.. И другото което е... По-принцип газовото спъва колата, а тази е с малко двигателче и с газово познай... Сега на бензин, останах учуден от пъргавината, но то това най-вероятно е защото е инжекцион, а аз преди това съм карал същия голф, само, че по-стар и моно.
Не съм го решил напълно, но поне тази година няма да и слагам.

SveXteZ каза:
Не че съм голям специалист, никак даже, обаче газово на 60 к.с. означава че мощността ще спадне още ( това поне е при обикновеното газово ) и като цяло за такъв малък двигател не си струва особено.
Преди около година разглеждах автомобили и за около тези пари ми хареса Mazda 323F и от към коментари в интернет, относно модела и от към външен вид.
Иначе честито :?:
По официални данни на производителите на газови уредби, една такава намаля мощността на колата от 5 до 7%. И ако 7% на двигател 1.8 не са нищо, но тук са доста.
Аз отдавна съм си фен на VW и най-вече на Golf, Passat и Polo, и не съм търсил други марки.

//Така по груби сметки, защото няма как да го хвана с точност, ми гори около 6,5-7 градско, като се има предвид, че я настъпвам, а и в началото първите няколко дни, докато и свикна и т.н.—всичко това оказва влияние върху разхода. Иначе може би ще падне до 6,5, а извънградско около 6, което според мен не е много.
 
Да, така е. Зависи къде и как го караш.
За това, че скапва двигателя не съм много съгласен. В смисъл наистина прави поражения, но тук говорим за много напред във времето. Ако е поставена правилно и се прави преглед като хората едва ли ще я караш толкова дълго, че да разбереш за пораженията.
Аз на моята съм сложил газ, но и аз обикалям доста. Само ходенето до работа и връщането ми стига. За София говоря. Освен това почивните дни пътувам също.
От 5 години имам колата и от 5 години имам АГУ на нея. Разликата ми е 1 литър отгоре на газ.
По аутобана съм си я пробвал и на газ и на бензин разликата ми е в полза на бензина.... вдигнах с цели 5-10км/ч повече ... :D
2 години пътувах по 1-2 пъти месечно София - Варна - София и ако бях на бензин не ми се мисли.
Така, че да .. наложи ми се да сложа газ, но и не съжалявам. Имам познати, които с това се занимават и ходя от време на време на прегледи и профилактики.
 
vinsbg каза:
Да, така е. Зависи къде и как го караш.
За това, че скапва двигателя не съм много съгласен. В смисъл наистина прави поражения, но тук говорим за много напред във времето. Ако е поставена правилно и се прави преглед като хората едва ли ще я караш толкова дълго, че да разбереш за пораженията.
Аз на моята съм сложил газ, но и аз обикалям доста. Само ходенето до работа и връщането ми стига. За София говоря. Освен това почивните дни пътувам също.
От 5 години имам колата и от 5 години имам АГУ на нея. Разликата ми е 1 литър отгоре на газ.
По аутобана съм си я пробвал и на газ и на бензин разликата ми е в полза на бензина.... вдигнах с цели 5-10км/ч повече ... :D
2 години пътувах по 1-2 пъти София - Варна и ако бях на бензин не ми се мисли.
Така, че да .. наложи ми се да сложа газ, но и не съжалявам. Имам познати, които с това се занимават и ходя от време на време на прегледи и профилактики.
Точно, че трябва да пътуваш доста, за да имаш полза от газовото.
А аз имам на година два пъти да ида до Варна и толкова. Има и друго. Този двигател е с пластмасови колектори—на бензин никакви ядове няма, но ако газовото не е сложено като хората или е по-евтино, възможността да ти изпочупи колекторите е много, много голяма. Точно за това ти казвам, че ако слагам газово трябва да оставя поне едно 600-700 лева. А нали се сещаш, че смяната на колектори не е хич евтино...

//А-и сега съм по-навит да го „разкрася“—лети джанти, окачването да барна и т.н..
 
Както са казали хората "Ще поживеем пък ще видим".
Карай си го така, радвай му се, гледай си го за да не ти създава ядове.
Пък някога ако се наложи да пътуваш по-често и по-далеко от обикновеното тогава ще му мислиш :)
 
vinsbg каза:
Както са казали хората "Ще поживеем пък ще видим".
Карай си го така, радвай му се, гледай си го за да не ти създава ядове.
Пък някога ако се наложи да пътуваш по-често и по-далеко от обикновеното тогава ще му мислиш :)
Така е колега. Дано да не ми създава ядове—само бензин да иска... Ем, аз по-принцип си гледам нещата и така. Е онзи ден не знаех как е маслото на ск. кутия, не че ми правеше проблеми, но го вкарах в сервиза за оглед—за моя радост всичко беше ток.
Имам някои външни забележки да оправя, ама другия месец ще го оставя...
 
Честито! Разходът на този мотор ще ти е нисък, което може да е само във + и може по-бавничко от 100+ коня да тръгват, но си достигат задоволителни скорости :) Пази си я много само и не скачай в дупки :D
 
Рекламата на Фолцваген в Холандия

http://www.youtube.com/watch?v=DqVNdR4rzhs&noredirect=1
 
Преди година и кусур баща ми си взе Голф 3, 150 коня за 1500 лева и направо ми идеше да го джасна с някой трион углави.
 
Честито.Колата е добра.Ако беше моя щах да я пребоядисам и са и направя тунинг,но това си е въпрос на вкус.Аз тази година трябва да карам курсовете и да видя колко ще събера от бала ми,и ще гледам и аз да си купя някаква.
 
critrate каза:
Честито.Колата е добра.Ако беше моя щах да я пребоядисам и са и направя тунинг,но това си е въпрос на вкус.Аз тази година трябва да карам курсовете и да видя колко ще събера от бала ми,и ще гледам и аз да си купя някаква.
Няма смисъл... Сега ще кажеш защо?
Не мисля тази кола да карам вечно, че да хвърлям повече пари, отколкото съм дал сега.
Едно пребоядисване е около 800лв., което въобще не е малко, а накрая какво имаш—пак 15 годишна кола.
Предпочитам с тези 800лв, например, да избарам някои по-хубави джанти, отколкото да ги дам за боя.

gLaVoReZa каза:
Преди година и кусур баща ми си взе Голф 3, 150 коня за 1500 лева и направо ми идеше да го джасна с някой трион углави.
Имах възможността да взема подобен за 2 хиляди, но се отказах. Беше 2000 куб. с. и 115 коня. Отказах се, защото данъка му е 100+ лв, застраховката е по-скъпа, а-и няма да ми гори като 1.4, например.
 
gLaVoReZa каза:
Преди година и кусур баща ми си взе Голф 3, 150 коня за 1500 лева и направо ми идеше да го джасна с някой трион углави.
И защо така?
Вчера ходих до Бургас, на море. Еми с 5 човека и постоянна скорост по магистралата 140-150, ми даде разход 6 и малко—към 6 и 200 някъде. Дори го слагам 6,5л/100км. Та този разход, лично на мен ми се струва доста добър като се има предвид, че я настъпвах и, че колата е 1.4.

За вървежа забележки нямам. На моменти я настъпвах до 160, можеше и още, но реших да не си правя експерименти, защото имаше и други хора. Това го направих само с една цел да видя колко върти, по-принцип съм си доста примерен—ограничение 100, аз си карам с 95 и така.
До 160км никакви ядове—не тресе и се държи добре на пътя.

Сега си мисля, че ако не я бях настъпвал, щеше да ми даде разход от 6, дори по-малко, което ме устройва.
 
И защо така?
Ми защото е гадна кола, бате. Возил съм се много в Голфа, карал съм го много пъти и грам не ме кефи. Баща ми преди имаше един Мерсецес 190 и го даде на вторични суровини за 300 лева... А как возеше и колко беше комфортен... Стара кола, ама класна.
 
gLaVoReZa каза:
И защо така?
Ми защото е гадна кола, бате. Возил съм се много в Голфа, карал съм го много пъти и грам не ме кефи. Баща ми преди имаше един Мерсецес 190 и го даде на вторични суровини за 300 лева... А как возеше и колко беше комфортен... Стара кола, ама класна.

Е, не може да сравняваш Mercedes с Голф. Моделите на Мерцедес, които не са спортни са луксозни... тип лимузини и те трябва да возят меко и удобно.
 
Ти мани, че вози меко и комфортно, ама то просто всяко нещо си е на точното място. Като седнеш на седалката, дори да не си я нагласиш, пак имаш чувството, че е направена специално за теб. Разстоянието от седалката до пода е такова, че краката ти падат по някакъв супер удобен начин и не чувстваш абсолютно никакво напрежение. Просто уникален комфорт

Отрпед капакът ти е някакъв дълъг и усещането е много готино... А тая кола е от 90-та, или 92-ра май.
 
Да, возията не е както при Mercedes, но не е и много зле. Лично на мен Golf-а ми е доста удобен за каране—може би, защото можеш да регулираш височината на седалката на водача.
Има и друго... Зависи и от вида на окачването и неговото техническо състояние.
И пак казвам... Наистина Mercedes-ите возят по-добре, но ако тръгнем да сравняваме поддръжката на двата автомобила, аз предпочитам да поддържам Golf.
 

Горе