eMarketer: Купуването на реклами от малки блогъри е най-ефективно
Анализаторите от eMarketer формулираха това, което мнозина отдавна предполагат: от гледна точка на възвръщаемостта на инвестициите за брандовете е по-добре да купуват реклами от блогъри с малка аудитория - нано- и микроинфлуенсъри. Защо? Просто: потребителите ги възприемат като "хора като мен", а не като знаменитости от планината Олимп. Следователно доверието в това, което рекламират тези блогъри, е много по-високо. Освен това са и много по-евтини от известните личности.
Самата тенденция за работа с микроинфлуенсъри не е нова, но активно се разраства: според Linqia през пролетта 90% от американските маркетолози са заявили, че биха искали да работят с инфлуенсъри, които имат 5000-100 000 абонати.
Наблюдава ли се това на българският пазар като тенденция?
https://www.emarketer.com/content/mirco-influencers-present-macro-opportunities?fbclid=IwAR1BThD6KUP-51vft8JK2RCouWPY_DeVu7Bx42HWXkOMw0_KHRWOC-LwjS0